ponedjeljak, 25. ožujka 2019.

Nova knjiga: "KOMENTARI O POLITICI I ODRŽIVOJ EKONOMIJI REPUBLIKE HRVATSKE"



Knjiga "Komentari o politici i održivoj ekonomiji Republike Hrvatske" je šesta izdana knjiga autora Dražena Katića. On je svoju ljubav prema održivoj ekonomiji i politici preko komentara interesantnih članaka izrazio u ovoj knjizi.

Autor daje u knjizi jasni prikaz ekonomskih i političkih tema, softvera i modernih tehnologija, moderne eko poljoprivrede, koje je moguće primjeniti u Republici Hrvatskoj.

Turizam prikazuje na novi način. Cjelogodišnji, a ne više sezonski koji se definira kroz medicinski turizam i wellness, biciklizam i rafting, seoski-eko turizam. 3D virtualna stvarnost prodaje turističke destinacije na svih 5 kontinenata, a ne više prospekti i brošure. Ukratko rečeno: turizam 21 stoljeća!
Vertikalna poljoprivreda i kontejnerski uzgoj hrane nadopunjuju ekološku poljoprivredu u Republici Hrvatskoj. Urban gardening prožima hrvatske gradove i postaje hobi građana.

Ova knjiga vas poziva da uđete u 21. stoljeće te prošećete našom modernom Domovinom. Samo nas uska crta dijeli između ove knjige i njene realizacije.

Knjiga završava programom političkog pokreta „ZAUVIJEK VJERNI DOMOVINI” koji u 28 točaka daje rješenje za ekonomske, ekološke, socijalne i političke teškoće koje zadnjih 28 godina lome Republiku Hrvatsku.
Knjiga je napisana jednostavnim rječnikom „malog čovjeka” tako da se visoko komplicirane teme iz ekonomije, modernih tehnologija i politike mogu bez ikakvih teškoća čitati i razumjeti.

 
O AUTORU

Rođen sam 1969. godine u Dugoj Resi u radničkoj obitelji. Osnovno i srednje školovanje završio sam u Dugoj Resi i Karlovcu, a studije u Zagrebu.
Po zanimanju sam inženjer tekstilno-mehaničke tehnologije te diplomirani inženjer prometa. Magistrirao sam poslovnu ekonomiju na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu (znanstveni studij).
Kao hrvatski dragovoljac sudjelovao sam u Domovinskom ratu od 1991.-1993. godine.
Nakon završenih studija radio sam u Republici Hrvatskoj i Saveznoj Republici Njemačkoj.
Bio sam zaposlen kao državni službenik u Zagrebu (MUP RH) te radio u Gradskom arhivu u Stuttgartu. Radio sam u različitim tvrtkama na području sigurnosti, trgovine, prodaje, financija, investicija te području energetike.
Danas se bavim savjetovanjem i održivim razvojem.
Od 1999. godine živim u Stuttgartu, te redovito posjećujem Domovinu.
U slobodno vrijeme slikam, fotografiram, igram šah i družim se s prijateljima.

Od 2002. godine član sam organizacije „SOS Kinderdorf e.V.“ koju redovito financijski pomažem.


Od 2014. godine član sam njemačkog pokreta za "zaštitu porodice" te "definiranje braka kao zajednice žene i muškarca" – DEMO FÜR ALLE!

Izdao sam knjige:
1. Modernom ekonomijom u bolju zajedničku budućnost, 2013, Stuttgart, Njemačka, Peleman Industries NV
2. Radost života kroz Reiki, 2013, Stuttgart, Njemačka, Peleman Industries NV
3. Posljednja ruža hrvatska, 2014, Stuttgart, Njemačka, Peleman Industries NV
4. Održiva ekonomija Republike Hrvatske, 2014, Stuttgart, Njemačka, Peleman Industries NV
5. Izazovi globalizacije u 21. stoljeću, 2015, Stuttgart, Njemačka, Peleman Industries NV


Volonterski sam angažiran u:
- „UVNT GRUPPE“ - Inicijativa za održivi razvoj, volonterski rad od 2007. godine

- „Merlin Stuttgart e.V.“ - Kulturno društvo, volonterski rad od 2013. godine


Moji kontakt podaci:
Mob. 0049 152 161 742 13
WhatsApp. 0049 152 161 742 13
Mail:pswag@gmx.net
Blog. www.drazenkatic.blogspot.de

Ova knjiga se moze naruciti u papirnom obliku direktno kod izdavaca. Link za narudzbu je:

 



Prvih 10 knjiga u PDF (internet formatu) poklanjam!

Nema komentara:

Objavi komentar