ponedjeljak, 23. svibnja 2016.

KAMERUNAC U REDOVIMA CROATIE 'Čast mi je igrati za hrvatski klub, zato sam držao ruku na grbu'!

Gornja slika i citirani tekst preuzeti su iz online portala "croexpress.eu", 23.05.2016

http://croexpress.eu/vijest.php?vijest=7999

"Kada smo nedavno objavljivali izvještaj s utakmice hrvatskog iseljeničkog kluba Croatie Mannheim, u oko nam je upao simpatičan detalj – jedan igrač u redovima Croatie držao je ruku na srcu tijekom zajedničkog fotografiranja. Ovaj simpatični mladić, koji svoje nogometne vještine pokazuje u našoj Croatiji, je Timamo Patrick Guenbu. Patricku je 25 godina i rođen je u najvećem kamerunskom gradu, Douali. U Njemačku je stigao u lipnju 2013. godine, na studij energetske tehnologije.

Čast mi je igrati za hrvatski klub


- Da, na klupskoj fotografiji držim ruku na klupskom grbu. Za mene je čast igrati za hrvatski klub, jedno jako lijepo iskustvo – kaže nam Patrick.

Za Hrvatsku je još u Kamerunu čuo preko televizije i novina, pogotovo za naš nogomet. U SG Croatiu Mannheim je stigao preko jednog kolege sa studija.

- Kako sam znao da Hrvatska ima jako dobre igrače za tako malu zemlju, mislio sam si da su sigurno i ovi dečki talentirani i puni potencijala, što se pokazalo točnim – pojašnjava naš sugovornik.


Kako kaže, zasad je s ovom nogometnom sezonom zadovoljan, a uvijek se može i bolje.

- Uvijek treba ciljati što boljim rezultatima. Ni moj uspjeh ne bi bio moguć bez mojih nogometnih kolega. Da smo imali ovako jaku ekipu na početku sezone, borili bismo se za prvo mjesto u ligi. Velik nam je hendikep što imamo dosta igrača koji rade jako dugo pa ne mogu dolaziti na svaki trening, što utječe na uigranost cijele ekipe – smatra Patrick.

Život u Njemačkoj jako dobar, ali i težak

Ovaj vrsni nogometaš inače je navijač Bayerna, a, naravno, njegov nogometni uzor je legendarni kamerunski napadač Samuel Eto'o.

Patrick, osim što se bavi nogometom i studira energetske tehnologije, radi i posao kojim si financira život u ovoj zemlji.

- Za mene je život u Njemačkoj jako dobar, ali i težak. Sva moja obitelj je u Kamerunu. Ja sam ovdje prepušten sam sebi, a od mene se očekuje i da pomognem svojima, što mi je kao studentu jako teško. Svaki novčić mi puno vrijedi i ja to cijenim.

Patrick se nakon studija namjerava vratiti u Kamerun svojoj obitelji. Zbog dobrih igara ove sezone, za iduću već ima nekoliko ponuda koje će, kaže, morati razmotriti.

- Osobno mi se ne ide iz SG-a, ali novac koji klubovi iz viših liga nude je za mene i moju obitelj jako bitan, pa moram razmotriti te ponude – kaže.

Za kraj, Patrick pozdravlja sve čitatelje CroExpressa, a mi mu želimo sreću u nastavku karijere i života u Njemačkoj."


Nema komentara:

Objavi komentar