subota, 9. prosinca 2023.

Održana još jedna "Noć gladijatora"! - Dražen Katić


 Citirani tekst preuzet je sa online portala "kaportal.net.hr", 08.12.2023

https://kaportal.net.hr/kas/4411521/matko-zivcic-slavio-u-borbi-veceri-na-noci-gladijatora-u-prepunoj-karlovackoj-dvorani-bilo-je-i-radosti-i-tuge-za-domace-borce/

"U glavnom dijelu večeri, posljednje četiri borbe, Živčić je tako popravio raspoloženje publici, nakon što su u prethodne tri borbe domaći borci poraženi - u MMA borbama Luka Bastaja i Ivan Novković iz karlovačkog Bulldoga na bodove su izgubili od Ivana Kiša (Crobran Pakrac) i Roka Bugarinovskog (Gladijator Zagreb), dok je u K-1 borbi Banjalučanin Stefan Dobrijević svladao srčanog Sinjanina Nediljka Vukasa." Kraj citata!

Čekao sam gotovo mjesec dana "Noć gladijatora" u Karlovcu i u zadnji čas nabavio sam ulaznicu!


Roditelji su me kao dijete sa 7 godina upisali na vježbanje korejske borilačke vještine Tae-Kwon-Do u Dugoj Resi. Pod vodstvom velikog trenera gospodina Nikole Cara trenirao sam tu borilačku vještinu u Dugoj Resi do početka Domovinskog rata, kada sam kao i većina nas "odrasle djece" otišao dobrovoljno na ratište. Ljubav prema borilačkim sportovima svih vrsta prati me do danas, a kada god uhvatim vremena i mogućnosti odradim kratki trening boksa i Tae-kwon-do-a na vreći za boks.

Noć gladijatora u Karlovcu je manifestacija koju su mnogi poput mene sa nestrpljenejm isčekivali!


 Mnoge borbe bile su interesantne i mogu reći da je "Noć gladijatora" u Karlovcu vrlo kvalitetan sportski spektakl! Zadnaj borba super teškaša Matka Živčića i Zorana Radića je bio šlag na torti ovog spektakla.

Neke od snimljenih borbi možete pogledati na slijedećim videima!





Raznim borilačkim sportovima bavim se od najranije dobi. Počeo sam sa Tae-kwon-do-om. Kada sam krenuo na policijsku akademiju morao sam savladati judo, kasnije odlaskom u Njemačku radio sam i na poslovima sigurnosti (pratnja osoba, osiguranje događaja) te sam profesionalno trenirao razne borilačke tehnike koje je zahtjevala struka. Dolaskom najvećeg svjetskog fitnes koncerna "Mc Fit" u Stuttgartu upisujem rekreativni trening, gdje pored teretane imam mogućnost prakticirat tehnike boksa. 
Obožavam borilačka natjecanja i nijedno ne propuštam pogledati na TVu. Uvijek kada mi vrijeme dozvoli odem na "natjecanje u živo".
 

Danas se bavim treningom na otvorenom u Dugoj Resi. Pokušavam svojim primjerom motivirati mlade ljude, ali i moju generaciju da odu na svježi zrak i počnu sa traningom. Ja treniram jer to radim cijeli život i drugaćije ne znam. Trenirati bi trebali svi. Pretilost, dijabetis, visoki krvni tlak, krvna masnoća su samo neke od nekih civilizacijski bolesti koje se javljaju jednim velikim dijelom jer danas više ne treniramo.

Gornja dva videa snimljena su u malom fitnes studiu za vrijeme mog godišnjeg odmora na Jadranu!
Slijedeći video prikazuje otvoreno vježbalište u Dugoj Resi pored osnovne škole Vladimir Nazor koju sam davno pohađao!

Ekonomski razvoj Hrvatske podrazumjeva i participiranje stanovništva u raznim sportovima i tjelovježbi. Jedino snažna i zdrava nacija može izgraditi ekonomski snažnu državu. Participiranje u sportu Hrvatske detaljno sam obradio u mome predizbornom programu za državne izbore 2024. pod slijedećim linkom. Pod tim linkom možete pogledati i moj životopis, kao kandidata za 7. Izbornu jedinicu:

https://drazenkatic.blogspot.com/2023/08/vas-zastupnik-za-7-izbornu-jedinicu.html

U moje 22 godine provedene u Stuttagrtu družio sam se sa raznim sportašima. Trenirao sam zadnjih godina u svjetskom fitnes koncernu "Mc Fitu" koji sam prije nekoliko godina pokušao dovesti u Hrvatsku, međutim u Hrvatskoj nije bilo dovoljno sluha. U svome predizbornom programu razradio sam mogućnost uvođenja "šaha i borilačkih sportova" u osnovne škole, kao dodatnih predmeta. Danas naša djeca pređu više kolometara dnevno prstom po pametnom telefonu nego li pješačenjem. Taj trend treba hitno mijenjati!

Lijep pozdrav svima. 🇭🇷

Dipl.-Ing. Dražen Katić mr.sc.


Politički pokret ZAUVIJEK VJERNI DOMOVINI

Član GLAVNOG ODBORA 

 
Dipl.-Ing. Dražen Katić mr.sc.

web: www.drazenkatic.blogspot.com

Facebook: Politički pokret ZAUVIJEK VJERNI DOMOVINI

Twitter (X): ZVD_eV

Instagram: katic.drazen

You Tube: Drazen Katic

Whatsapp 0049 152 193 366 39

***************************************************** 

KANDIDAT ZA ZASTUPNIKA  U 7. IZBORNOJ JEDNICI - Dipl.-Ing. Dražen Katić mr.sc.

PROGRAM 7. IZBORNE JEDINICE I MOJ ŽIVOTOPIS NALAZI SE POD SLIJEDEĆIM LINKOM:

https://drazenkatic.blogspot.com/2023/08/vas-zastupnik-za-7-izbornu-jedinicu.html

 

Nema komentara:

Objavi komentar