srijeda, 13. prosinca 2023.

Vaš Eurozastupnik za grad RIJEKU - Dipl.-Ing. Dražen Katić mr.sc.

Poštovane dame i gospodo,

odlučio sam se kandidirati na slijedećim Europskim izborima za vaš grad RIJEKU, kao nezavisni kandidat (Europarlamentarac)!

Mojom kandidaturom za Europski parlament želim moje radno i političko iskustvo te poslovna i društvena poznanstva koja imam staviti u službu ekonomskog, kulturnog i socijalnog razvoja grada RIJEKE. Prikupio sam radno iskustvo u Europskom parlamentu iz 2019. godine, kada sam bio angažiran u ECR grupaciji. Ne nudim političke floskule i prazna obećanja.

Zašto želim biti kandidat grada RIJEKE na izborima za Europski parlament?

Grad Rijeku čine 34 mjesna odbora. Ne samo da je Rijeka najveća hrvatska luka, već je i priznata europska prijestolnica kulture. Rijeka mi je vrlo bliska od malih nogu, jer je moj ujak radio u Rijeci pa sam češće dolazio kod njega u posjetu. Grad Rijeka je vrlo impresivna sa Trsatom koji se nadvija iznad grada te ušćem rijeke Rječine u samo more. Barokni dio grada s jedne strane te visoki neboderi s druge, obilježavaju taj iznimni grad spajanjem tradicionalnog i modernog. 

Na slijedećem videu je moj kratki osvrt iz grada Rijeke!


 Grad Rijeka je prepuna impresivnih građevina, a posebno se ističe "Palača Jadran"!


 Obožavam gradove kroz koje protječe neka rijeka. Rječina koja se ulijeva u more daje romantičnu notu gradu!

Iz centra Rijeke se može doći na Trsat autobusom, automobilom ili ako ste u dobroj kondiciji stubama za samo za desetak minuta!

Na slijedećem kratkom videu je moja impresija ispred kaštela na Trsatu!

Trsat je nadaleko poznat i po hodočašću u Svetište Majke Božje Trsatske!

 Kao vaš Eurozastupnik zalagat ću se za popularizaciju grada Rijeke posebno među njemačkim turistima s ciljem daljnjeg jačanja ljetnog, povijesnog i vjerskog turizma. Zalagat ću se da mlade generacije ne napuštaju Rijeku, već da mogu u svome gradu živjeti od svog rada. Zalagat ću se za daljnji razvoj i jačanje poduzetništva na području grada Rijeke.

Više od 20 godina humanitarno pomažem razne potrebite organizacije i udruge!

Poštovane dame i gospodo, 

iziđite na izbore, inače se vaš glas pribraja onim političkim strankama koje su već zastupljene u Europskom parlamentu!

Ja vas kao nezavisni kandidat zamoljavam za vaš glas na izborima za Europski parlament

Nakon Izbora idemo radit, a ubrzo ćemo slaviti prve rezultate našeg zalaganja i rada u gradu RIJECI!

Živjela Rijeka!

Živjela Hrvatska! 

Dipl.-Ing. Dražen Katić mr.sc.

Pod slijedećim linkom možete pogledati moj kompletni životopis i predizborni program koji uključuje i programske cjeline za grad RIJEKU!

https://drazenkatic.blogspot.com/2023/12/vas-kandidat-za-europski-parlament-dipl.html

Nema komentara:

Objavi komentar