petak, 8. prosinca 2023.

Program "Erasmus plus" - Dražen Katić

Citirani tekst preuzet je sa web stranice Erasmus plus, 08.12.2023

https://erasmus-plus.ec.europa.eu/hr/about-erasmus/what-is-erasmus

"Što je Erasmus+?
 
Erasmus+ je EU-ov program kojim se podupiru obrazovanje, osposobljavanje, mladi i sport u Europi.

Njegov proračun iznosi oko 26,2 milijarde eura. To je gotovo dvostruko više nego što je bilo dodijeljeno za prethodni program (2014. – 2020.).

Program za razdoblje 2021. – 2027. izrazito je usmjeren na socijalnu uključenost, zelenu i digitalnu tranziciju te promicanje sudjelovanja mladih u demokratskom životu.

Podupire prioritete i aktivnosti u okviru europskog prostora obrazovanja, Akcijskog plana za digitalno obrazovanje i Programa vještina za Europu. Taj program također:

  • podupire europski stup socijalnih prava
  • služi za provedbu strategije EU-a za mlade za razdoblje 2019. – 2027.
  • razvija europsku dimenziju u sportu.
Mogućnosti

Erasmus+ nudi mogućnosti za mobilnost i suradnju za:

  • visoko obrazovanje
  • strukovno obrazovanje i osposobljavanje
  • školsko obrazovanje (uključujući rani i predškolski odgoj i obrazovanje)
  • obrazovanje odraslih
  • mlade
  • i sport.

Detaljne informacije o tim mogućnostima, uključujući kriterije prihvatljivosti, dostupne su u Vodiču kroz program Erasmus+.

Rezultati

Informacije o rezultatima programa Erasmus+ dostupne su u izvješćima i statističkim zbirkama, kao i na platformi projekata programa Erasmus+. To uključuje većinu inicijativa financiranih u okviru programa te odabrane primjere dobre prakse i priče o uspjehu." Kraj citata!

Sa programom Erasmus susreo sam se 2015. godine u Stuttgartu, kada sam upoznao voditeljicu Njemačke za taj program. Od 2015. program Erasmus / Erasmus plus se mnogostruko razvio i danas pokriva područja od osnovnih škola, fakulteta, obrazovanja odraslih, umirovoljenika pa sve do udruga, raznih NGO organizacija, privatnih škola jezika itd. 
Za slijedeću 2024. godinu zahtjevi za program Erasmus plus predaju se do veljače, a moguće ih je predati od sredine siječnja 2024. Na slijedećem kratkom videu je moja izjava ispred Kuće europe u Zagrebu gdje se i održalo predavanje o programu Erasmus plus za odrasle!
 
 
Na slijedećeim videozapisima možete pogledati kratki pregled predavanja u Kući europe!






Ovim interesantnim predavanjem kojem sam prisustvovao proširio sam svoje znanje o programu Erasmus plus te ću nove informacije rado podjeliti sa svima zainteresiranima.

Na slijedećem kratkom videu je moja završna izjava o programu Erasmus plus!
 

Ekonomski razvoj Hrvatske podrazumjeva i participiranje u raznim razvojnim programima, među koje pripada i program Erasmus plus. Gospodarsko buđenje Hrvatske detaljno sam obradio u mome predizbornom programu za državne izbore 2024. pod slijedećim linkom. Pod tim linkom možete pogledati i moj životopis, kao kandidata za 7. Izbornu jedinicu:

https://drazenkatic.blogspot.com/2023/08/vas-zastupnik-za-7-izbornu-jedinicu.html

U moje 22 godine provedene u Stuttagrtu družio sam se sa inženejrima, profesorima iz područja tehnike i ekonomije, predstavnicima tvrtki, predstavnicima javne uprave. Na jednom seminaru 2015. godine u Stuttgartu upoznao sam voditeljicu Njemačke za program Erasmus, a jučer sam se ponovo sreo u Kući europe u Zagrebu sa programom Erasmus plus. Smatram da bi se program Erasmus plus trebao snažnije participirati i koristiti sredstva EU koja u okviru tog programa stoje na raspolaganju.

Lijep pozdrav svima. 🇭🇷

Dipl.-Ing. Dražen Katić mr.sc.


Politički pokret ZAUVIJEK VJERNI DOMOVINI

Član GLAVNOG ODBORA 

 
Dipl.-Ing. Dražen Katić mr.sc.

web: www.drazenkatic.blogspot.com

Facebook: Politički pokret ZAUVIJEK VJERNI DOMOVINI

Twitter (X): ZVD_eV

Instagram: katic.drazen

You Tube: Drazen Katic

Whatsapp 0049 152 193 366 39

***************************************************** 

KANDIDAT ZA ZASTUPNIKA  U 7. IZBORNOJ JEDNICI - Dipl.-Ing. Dražen Katić mr.sc.

PROGRAM 7. IZBORNE JEDINICE I MOJ ŽIVOTOPIS NALAZI SE POD SLIJEDEĆIM LINKOM:

https://drazenkatic.blogspot.com/2023/08/vas-zastupnik-za-7-izbornu-jedinicu.html

 

Nema komentara:

Objavi komentar