četvrtak, 6. travnja 2017.

ANA DUGA - kandidatkinja za načelnicu Općine Novigrad Podravski!




SMJERNICE ZA BUDUĆNOST!





LOKALNI IZBORI


21. Svibanj 2017


OPĆINA NOVIGRAD PODRAVSKI




ANA DUGA - za 



načelnicu!




PREDIZBORNI PROGRAM "Hrvatske Stranke Reda" i ANE DUGE PREZENTIRA 17 TEMELJNA PODRUČJA RAZVOJA I MODERNIZACIJE OPĆINE NOVIGRAD PODRAVSKI KAO ŠTO SLIJEDI:


1. Mi ćemo ostvariti da javna rasvjeta stigne do svake kuće u Općini Novigrad Podravskom. Sramota je da vlast u 16 godina to nije uspjela. Žalosno je da ljudi plaćaju javnu rasvjetu, a nemaju je.

2. Mi ćemo do svake kuće u Novigradu Podravskom asvaltirati cestu. Tu civilizacijsku vrijednost moraju imati svi stanovnici kako Novigrada Podravskoga, tako i okolnih mijesta. Žalosno je da u 16 godina vlast nije bila u stanju dovesti cestu ni u Novigradu Podravskom, a kamo li u okolnim mjestima.

3. Mi ćemo plaću Općinske načelnice SMANJITI. Ne treba načelnici više od prosječnog osobnog dohodka u RH. Zamjenik/ca načelnice ne treba imati naknadu, osim, ako stvarno zamjenjuje načenicu i to "jedino za vrijeme kad zamjenjuje načelnicu".

4. Mi ćemo Općinski list napraviti tako da vas stvarno informira, a ne bude slikovnica sa stalno istim sličicama, dok o pravim informacijama nemate pojma.

5. Mi ćemo napraviti pješačku i biciklističku stazu na Podravskoj magistrali od početka do završetka Općine Novigrada Podravskoga.

6. Sve raspoložive poslovne prostore stavit ćemo na javne natječaje i jednake mogućnosti dobivanja istih. Dosta je bilo nepotizma i korupcije u Općini Novigrad Podravski!

7. Mi ćemo razraditi socijalne programe. Nitko više u Općini Novigrad Podravski neće pasti ispod minimuma ljudskog dostojanstva življenja.

8. Najstarijim i onemoćalim ljudima, bez djece u Novigradu Podravskom organizirat ćemo pomoć u kući i oko kuće.

9. Svake godine, barem jednom. Načelnica će imati obvezu obići sve kuće u svojoj Općini i saslušati ljude i njihove probleme, te vidjeti kako pomoći.

10. Mi ćemo riješiti da više neće biti jela, pila, banketa i putovanja na račun Općine. Ukoliko načelnica želi počastiti vijećnike ili djelatnike Općine ima za to dovoljnu vlastitu plaću.

11. Mi ćemo smanjiti broj djelatnika Općine ili povećati njihovu radnu učinkovitost. Neće više na Općini biti hrpa ljudi koja ne radi i ne služi ničemu, a po najmanje ljudima Općine Novigrad Podravski.

12. Mi ćemo ukinuti besplatan rad najsiromašnijih ljudi općine Novigrad Podravski i onome tko radi u Općini dati i poštenu naknadu.

13. Mi ćemo vratiti Mjesne odbore, a kako bi i ostala mjesta koja spadaju pod Općinu Novigrad Podravski se mogala uključiti u razvoj cjelokupne Općine Novigrad Podravski.

14. Mi ćemo riješiti Društveni dom za koji stara vlast cuka 16 godina novce, a nije napravila ništa.

15. Mi ćemo asfaltirati Komarničku ulicu i sve ulice u Novigradu Podravskom, a koje su u užasno lošem stanju.

16. Mi ćemo svaku zimu osigurati čiste ulice, a ne da su ulice u slučaju snijega užasne.

17. Svako dijete u osnovnoj školi imati će besplatan topli obrok. Za početak ćemo hranu i mlijeko skupljati od donacija: OPG-ova, tvrtki naših građana, Hrvatskih iseljenika iz naše općine te građana naše općine itd. Donirano sezonsko voće i povrće, doniran kruh koji nije prodan, donirano mlijeko, donirani pekmez ili marmelada, doniran "domaći" suhomesnati proizvod obradovat će naše najmanje te im omogućiti zdravo odrastanje!


MOJ ŽIVOTOPIS I POLITIČKI CILJEVI:

Rođena sam 1979. godine. Obnašala sam dužnost vijećnice u Novigradu Podravskom u proteklom mandatu. Kandidatkinja sam Hrvatske Stranke Reda za načelnicu Općine Novigrad Podravski.

U Općini ću se boriti kako za razvoj Općine Novigrad Podravski, tako i za dobar život svih žitelja iste. Odlučno i hrabro ću se boriti da više ne postoje dvostruka mjerila i da Općina Novigrad Podravski bude na pomoć svim njenim žiteljima, a ne da od nje ima koristi samo određena ekipa.
Bit ću uvijek među ljudima i biti ću zastupnik svojih birača u pravom smislu te riječi. Imam veliko iskustvo u poljoprivredi i moji su roditelji cijeli život posvetili radu na zemlji i danas imaju preko trideset rali zemlje. Založiti ću se za razvoj poljoprivrede i OPG-ova našeg kraja.

Dragi moji prijatelji, kao Vaša načelnica Općine Novigrad Podravski vodit ću brigu o cijeloj našoj općini, puno bolje od dosadašnje vlasti. Prije svega ću se boriti da se "naša djeca koja su otišla trbuhom za kruhom ponovo mogu vratiti kući" i kod kuće živjeti od svoga rada! Neće se više događati da Općina Novigrad Podravski nestaje, već naprotiv da se poveća i razvije. Članica sam Hrvatske Stranke Reda i u istoj sam predsjednica ogranka HSR-a te dopredsjednica Hrvatske Stranke Reda.


Kad budem načelnica i predstavnici Hrvatske Stranke Reda budu imali većinu u općinskom vijeću, osobno vam garantiram da sve vezano uz Općinu bude svakome poznato. List Općine bude imao svrhu informiranja, a neće biti više slikovnica. Samo da podsjetim: „Na naš trošak htjeli smo snimati sjednice vijeća i da ljudi vide što se radi u njihovo ime. Nažalost usljedila je zabrana. Žalosno. Mi ćemo demokratitirati Općinu.“

Sve raspoložive poslovne prostore stavit ćemo na javne natječaje i jednake mogućnosti dobivanja istih.

Dosta je bilo nepotizma i korupcije u Općini Novigrad Podravski! Općina Novigrad Podravski treba promjenu, treba načelnicu Anu Duga i Hrvatsku Stranku Reda.

Prvi puta u povjesti Općine Novigrad Podravski – jedna kandidatkinja za načelnicu - kandidatkinja Ana Duga.

21. Svibanj 2017 su lokalni izbori!

Do tada Vaša

Ana Duga


Nema komentara:

Objavi komentar