četvrtak, 13. travnja 2017.

IMAM IDEJU,VIZIJU, MOŽDA I KONKRETNU RJEŠENJE!


Sa obzirom da mi je poznato to prijašnje Ministarstvo iseljenika još od 2000 godine..U kojem sam bio tada par puta u posjeti.Ujedno sam jednom imao priliku posjetiti na dan otvorenih vrata i Banske dvore. 

Iz svega toga odlučio sam se nešto i napisati.Moja ideja i vizija bila bi, možda i konkretno rješenje, za osnivanje novog Ministarstva iseljenika,povratnika i useljenika sve pod jednim krovom. Ta ideja i vizija prolazi iz mojih uviđanja iz posjete,prijašnjem Ministarstvu za iseljenike i povratnike..Te iz daljnjeg moga radnog društvenog iskustva,prateći dosadašnju situaciju.

Iz čega proilazi sljedeće. Naravno nisam sam, prednost imaju visoko školovani i obrazovani ljudi,koji imaju znanje i dobru volju,nešto preokrenuti još na bolje i kvalitetnije.Vjerujem da takovih ljudi uz domaće i u iseljeništvo još ima i postoje. A to o Ministarstvo, iseljenika, povratnika i useljenika,- bi po mom mišljenju izgledalo ovako,sve pod jednim krovom. 

Na Vladi i Oporbi je da povuku prvi poteze kako,prije u smislu zatvaranja prethodnoga Ministarstva iseljenika, slično i za obnavljanje i moderniziranje novoga. Svaka čast uredu RH za Iseljeništvo i gospodinu Milasu...na njihovom radi i zalaganju.Ali ovdje se radi o vrlo složenim,demogravskim,iseljeničkim,povratničkim i useljeničkim,gospodarskim i socijalnim procesima.

U kojima je nemoguće govoriti samo o jednim uredu, već to zahtjeva jedno jako Ministarstvo sa više ovlasti..pod jednim krovom.Kako bi se moglo zajednički čim boljei složenije i kvalitetnije riješavati više problema od jednom. Eto tu se negdje vrtimo Za nadati se je,da bi to već bio,..jedan veliki iskorak,..k naprjedku te daljnjem zajedničkom dvosmjernom povezivanju, socijalnom i ,gospodarskom poslovanju,patnerstvo,i još mnogo čega drugoga više i bolje.. 

Josip Josef Mayer

Nema komentara:

Objavi komentar