utorak, 14. studenoga 2023.

Donacije za "siromašne Saborske zastupnike" - Dražen Katić

Zadnji mjesec dana po društvenim mrežama kruže objave u kojima neki saborski zastupnici ubiru donacije za izbornu kampanju 2024.

Ne samo da ubiru te donacije, već se i hvale brojem ljudi koji su donirali za njihovu kampanju.

Ti isti saborski zastupnici nisu nezavisni u Saboru već pripadaju određenim strankama i klubovima zastupnika pa mi je potpuno nejasno kako mogu ubirati novac za sebe, a ne za klub zastupnika.

Što kaže zakonodavac o ubiranju donacija za izbornu kampanju?

Zakon kaže da se bankovni račun može otvoriti i da se donacije mogu prikupljati najranije 6 mjeseci prije raspisivanja izbora!

Pošto mi uopće neznamo kada će biti raspisani izbori za Sabor u 2024., kako da otvorimo račun i na slijepo krenemo u prikupljanje donacija?

O toj temi Ivanka Toma u Jutarnjem listu od 25.10.2023. godine navodi slijedeće, citiram:

 https://www.jutarnji.hr/vijesti/hrvatska/politicari-skupljaju-donacije-a-ne-zna-se-kad-su-izbori-i-je-li-to-uopce-zakonito-15387705

"Još se ne zna kada će se održati parlamentarni izbori, a političari su započeli skupljati novac za kampanju. Prvi je Možemo! objavio plaćeni oglas s pozivom "Doniraj".

U oglasu je istaknuto kako je Možemo! kampanju za gradonačelnika Zagreba financirao uz pomoć građana, njihovim malim donacijama, te da ih sada poziva da pomognu da istim onima koje su srušili u Zagrebu zavrnu pipu i na nacionalnoj razini.

"Donacijom podržite Sandru Benčić za premijerku!", završava oglas Možemo! u kojemu se od građana traže donacije kako bi se Benčić podržalo za premijerku.

Marin Miletić iz Mosta također je zaključio da ne treba gubiti vrijeme pa je i on krenuo u prikupljanje donacija. Snimio je video na nekoliko prepoznatljivih riječkih lokacija s kojih građanima poručuje da mu pomognu u financiranju kampanje za osvajanje još jednog saborskog mandata." Kraj citata!

Znači li da gore navedeno dvoje saborskih zastupnika imaju ekskluzivitet u prikupljanju donacija i da su svi ostali kandidati za Sabor obični dudeki koji ništa ne razumiju?

Pošto je Zakon o financiranju izborne kampanje potpuno jasan, znači li da gornjih dvoje zastupnika stoji iznad zakona?

Zašto sam započeo tu po meni važnu temu?

Prije svega jer se osjećam namagarčen. Meni od poreza svaki mjesec uzimaju novac da bi između ostaloga isplatili plaće Saborskim zastupnicima.

Ti saborski zastupnici zarađuju od 2.000 - 3.000 eura mjesečno, ovisno o njihovim funkcijama u Saboru.

Ako ti Saborski zastupnici redovno rade i idu na posao u privatnom sektoru pa zarade i svoju mjesečnu plaću, možemo reći da prihoduju još 1.000 eura dodatno. 

I opet prikupljaju donacje za kampanju, a da se nezna kada su izbori za Sabor!

Interesantno je da na službenoj stranici sabor.hr zastupnici koji prikupljaju donacije imaju svoj profil, ali bez životopisa pa je potpuno nejasno, rade li ti isti zastupnici u nekoj tvrtci ili ustanovi ili ne!

Napominjem da saborski mandat nije "radno mjesto" i da se očekuje da zastupnici obavljaju svoj redovan posao u svom zanimanju, a na sjednice Sabora mogu slobodno dolazit bez obzira rade li u privatnom ili državnom sektoru. Mi danas imamo zastupnike koji rade kao župani, gradonačelnici, načelnici, liječnici, profesori itd.

Bilo bi interesantno napraviti analizu profila saborskih zastupnika i vidjeti koliki ih postotak uopće radi u svojoj tvrtci ili ustanovi, a koliko ih ne radi nigdje.

Svi ti zastupnici koji nigdje ne rade, kada više ne budu izabrani u Sabor, još punih godinu dana ćemo svi mi porezni obveznici njih izdašno financirati, kao što smo financirali i bivšeg ministra Marića.

I tko je tu onda Dudek?

Zasigurno mi koji biramo takove ljude u Sabor! Sami se nisu izabrali.

 Do sada sam o svom valstitom trošku prešao 2.082 km po 7. izbornoj jedinici. Obišao sam cijelu Karlovačku županiju, Ličko senjsku županiju Zadarsku županiju i dio Primorsko goranske županije, točnije područje od općine Lasinja (blizina Zagreba) do otoka Paga. Obišao sam do sada preko 44 grada i općine u navedene četiri županije. Ostalo mi je da obiđem ostatak Primarsko goranske županije i Sisačko moslavačku županiju. I opet o mome vlastitom trošku. 

Mi smo 2020. godine izabrali u 7. izbornoj jedinici u ovaj saziv Sabora 14 zastupnika za koje nisam čuo da o svome trošku obilaze općine i gradove za koje su zaduženi. Čak sam siguran ne samo da tih 14 zastupnika nije nikada obišlo sve svoje općine i gradove, već ih većina njih ne zna niti nabrojiti.

Za mene zastupnici koje smo izabrali u ovaj saziv Sabora nisu učinili ništa da ja danas bolje živim nego 2020. godine. Živite li vi bolje danas nego na dan izbora 2020. godine?

Zastupnici koje smo 2020. izabrali u Sabor nisu odgovorili niti na jedno jedino moje pismo koje sam im putem emaila uputio u zadnje dvije godine, osim gospođe Karline Vidović Krišto.

Zastupnici koje smo 2020. godine izabrali u Sabor u 7. izbornu jedinicu su nevidljivi. Iako sam stalno na terenu, niti jednog zastupnika iz 7. Izborne nisam sreo i sa njim uživo popričao!

Zašto da 2024. godine birate u 7. izbornu jedinicu  zastupnike koje u životu niste sreli, koji nisu odgovorili ni na jedno vaše pismo, koji ni neznaju gdje se nalazi vaša općina, koji nisu ništa učinili da vi danas bolje živite nego na dan zadnjih izbora?

Ekonomski razvoj Hrvatske detaljno sam obradio u mome predizbornom programu za državne izbore 2024. pod slijedećim linkom. Pod tim linkom možete pogledati i moj životopis, kao kandidata za 7. Izbornu jedinicu:

https://drazenkatic.blogspot.com/2023/08/vas-zastupnik-za-7-izbornu-jedinicu.html

Ne pada mi na pamet da prikupljam donacije za moju izbornu kampanju. Financirat ću je iz mog vlastitog džepa, ne uzimajući nikome kruh iz usta. Birajte kandidate, a ne stranke. Jedino tada ćete bolje živjeti!

Lijep pozdrav svima. 🇭🇷

Dipl.-Ing. Dražen Katić mr.sc.


Politički pokret ZAUVIJEK VJERNI DOMOVINI

Član GLAVNOG ODBORA 

 
Dipl.-Ing. Dražen Katić mr.sc.

web: www.drazenkatic.blogspot.com

Facebook: Politički pokret ZAUVIJEK VJERNI DOMOVINI

Twitter (X): ZVD_eV

Instagram: katic.drazen

You Tube: Drazen Katic

Whatsapp 0049 152 193 366 39

***************************************************** 

KANDIDAT ZA ZASTUPNIKA  U 7. IZBORNOJ JEDNICI - Dipl.-Ing. Dražen Katić mr.sc.

PROGRAM 7. IZBORNE JEDINICE I MOJ ŽIVOTOPIS NALAZI SE POD SLIJEDEĆIM LINKOM:

https://drazenkatic.blogspot.com/2023/08/vas-zastupnik-za-7-izbornu-jedinicu.html

 

SKICA PARLAMENTARNOG PROGRAMA Političkog Pokreta "ZAUVIJEK VJERNI DOMOVINI" za I. do X. izborne jedinice nalazi se POD LINKOM:
 

https://drazenkatic.blogspot.com/2017/06/nezavisna-lista-zauvijek-vjerni_10.html?fbclid=IwAR129oInkM8WPnjx-4OxXNO3PW2I7YKLusFzXMqdQt-ttBik3AyWaZGAE8A


PARLAMENTARNI PROGRAM Političkog Pokreta "ZAUVIJEK VJERNI DOMOVINI" za XI. IZBORNU JEDINICU (HRVATSKO ISELJENIŠTVO), ZA SLIJEDEĆE PARLAMENTANE IZBORE NALAZI SE POD LINKOM:

https://drazenkatic.blogspot.com/2016/08/hrvati-na-pet-kontinenata-zauvijek.html?fbclid=IwAR3VNr7Ky0Nv5bR1CYrPh5wQTE2b1WOulr-3LGFGKVaRmrAEHUM7SPJTScA


Nema komentara:

Objavi komentar