nedjelja, 5. studenoga 2023.

Općina Tounj ima što za ponuditi! - Dražen Katić

 

Citirani tekst preuzet je sa online portala "jutarnji.hr", 05.11.2023

https://www.jutarnji.hr/domidizajn/interijeri/setali-su-tounjskim-krajem-i-ugledali-neuglednu-kucicu-danas-je-neprepoznatljiva-ima-okucnicu-i-ukopani-jacuzzi-

"Ovo malo mjesto u Karlovačkoj županiji idealno je za "skretanje s puta" i poludnevne izlete, za istraživanje, šetnje i bicikliranje. Naime, osim Tounjskog mosta, zanimljivo je obići i špilje - iz jedne izvire i rijeka Tounjčica; proći povijesnom cestom, vidjeti baroknu kapelu, zadržati se na dražesnom kupalištu... A okupati se u hladnoj Tounjčici usred ljeta ili u Mrežnici u koju se ulijeva nekoliko kilometara dalje, vjerujte, zaista je užitak. Valja spomenuti i blizinu Šmitova jezera, jezera Sabljaci, Rastoka, pa čak i Plitvičkih jezera. Stoga ne treba čuditi što se u ovom rijetko naseljem kraju, koji spada pod općinu Tounj s malim, izoliranim i raspršenim naseljima, često s napuštenim kućama, bilježi rastući trend otvaranja turističkih objekata namijenjenih za kratkoročni najam. Tako je i jedna mlada tročlana obitelj odabrala Tounj kao svoju trajnu vikend-destinaciju." Kraj citata!

Koliko slabo poznamo županiju ili izbornu jedinicu u kojoj živimo, shvatit ćemo kada je ozbiljno krenemo obilaziti. Općina Tounj mi je dobro bila poznata jer sam sa roditeljima, a kasnije i sam bezbroj puta prolazio kroz općinu, čak nam je i rodbina po maminoj strani iz Tounja. Međutim kada sam u rujnu ove godine odlučio detaljno proučiti područje Tounja shvatio sam da moje dosadašnje poznavalje te karlovačke općine nije bilo dostatno. 

U gornjem citatu stoji da je mlada tročlana obitelj odabrala Tounj kao vikend destinaciju. I nisu pogriješili. I čak da su se i trajno doselili u Tounj napravili bi dobru stvar. Tounj sam detaljno obradio i dokumentirao u mome predizbornom programu za državne izbore 2024. godine, jer je općina Tounj dio 7. izborne jedinice u kojoj se želim kandidarati za Sabor.

U mjesec dana prešao sam 1700 kilometara autom po tri županije, od ukupno pet koje su dio moje 7. izborne jedinice. Sve o vlastitom trošku. Jedan za drugim gradom, jedna za drugom općina su me u tih mjesec dana fascinirale. Iako sam mnoge općine i gradove već i prije posjetio ovaj puta je to bilo drugačije. Čovijek želi osjetiti bilo života i bilo nade lokalnog stanovništva. Posebno su fascinantne male općine u kojima živi do 1000 stanovnika. Život lolalnog stanovništva je jednostavan, ljudi su ljubazni i direktni. Pitaju te kuda ideš i jesi li već bio u njihovom kraju. Ponekad se i požale na svoje svakodnevne probleme te razočaranje politikom.

Ekonomski razvoj naše Domovine, posebno ekonomski razvoj malih općina u 7. izbornoj jedinici posebni je prioritet u mom daljnjem političkom radu. Te općine jesu male brojem stanovnika, ali ne i površinom, posebno općine u Ličko-senjskoj županiji. Čak je i općina Tounj u Karlovačkoj županiji površinom, velika općina. Iz mog dosadašnjeg obilaska (1700 km) zaključio sam da mnoge tzv. male općine su velike srcem i velike onim što imaju za ponuditi, posebno u turističkom i povijesno-etnološkom obliku. Moju viziju razvoja gradova i županija detaljno sam razradio u mome predizbornom programu za državne izbore 2024. pod slijedećim linkom. Pod tim linkom možete pogledati i moj životopis, kao kandidata za 7. Izbornu jedinicu:

https://drazenkatic.blogspot.com/2023/08/vas-zastupnik-za-7-izbornu-jedinicu.html

Tko će 2024. godine biti izabran u Sabor ovisi o svima nama. Ako mi biramo u Sabor ljude koji jedino za vrijeme kampanje dođu u naš grad ili općinu, a prije i poslije ih neće biti, tada taj izbor ne može biti obećavajući. Ako biramo ljude koji se interesiraju za naš grad ili općinu prije samih izbora, postoji i dobra šansa da se pokrene proces razvoja i napretka.

Lijep pozdrav svima. 🇭🇷

Dipl.-Ing. Dražen Katić mr.sc.


Politički pokret ZAUVIJEK VJERNI DOMOVINI

Član GLAVNOG ODBORA 

 
Dipl.-Ing. Dražen Katić mr.sc.

web: www.drazenkatic.blogspot.com

Facebook: Politički pokret ZAUVIJEK VJERNI DOMOVINI

Twitter (X): ZVD_eV

Instagram: katic.drazen

You Tube: Drazen Katic

Whatsapp 0049 152 193 366 39

***************************************************** 

KANDIDAT ZA ZASTUPNIKA  U 7. IZBORNOJ JEDNICI - Dipl.-Ing. Dražen Katić mr.sc.

PROGRAM 7. IZBORNE JEDINICE I MOJ ŽIVOTOPIS NALAZI SE POD SLIJEDEĆIM LINKOM:

https://drazenkatic.blogspot.com/2023/08/vas-zastupnik-za-7-izbornu-jedinicu.html

 

SKICA PARLAMENTARNOG PROGRAMA Političkog Pokreta "ZAUVIJEK VJERNI DOMOVINI" za I. do X. izborne jedinice nalazi se POD LINKOM:
 

https://drazenkatic.blogspot.com/2017/06/nezavisna-lista-zauvijek-vjerni_10.html?fbclid=IwAR129oInkM8WPnjx-4OxXNO3PW2I7YKLusFzXMqdQt-ttBik3AyWaZGAE8A


PARLAMENTARNI PROGRAM Političkog Pokreta "ZAUVIJEK VJERNI DOMOVINI" za XI. IZBORNU JEDINICU (HRVATSKO ISELJENIŠTVO), ZA SLIJEDEĆE PARLAMENTANE IZBORE NALAZI SE POD LINKOM:

https://drazenkatic.blogspot.com/2016/08/hrvati-na-pet-kontinenata-zauvijek.html?fbclid=IwAR3VNr7Ky0Nv5bR1CYrPh5wQTE2b1WOulr-3LGFGKVaRmrAEHUM7SPJTScA


Nema komentara:

Objavi komentar