srijeda, 29. studenoga 2023.

Rat stupićima u Karlovcu! - Dražen Katić


 Citirani tekst i gornja slika preuzeti su sa online portala "kaportal.net.hr", 29.11.2023

https://kaportal.net.hr/aktualno/vijesti/karlovac/4408631/rat-stupicima-na-rakovcu-postavljeni-su-da-se-na-nogostupu-i-cesti-ne-zadrzavaju-automobili-netko-ih-neprestano-skida-a-sluzba-vraca-na-svoje-mjesto/

"Stupići na nogostupu u Ulici Rakovac postavljeni su kako bi se spriječilo parkiranje i zadržavanje vozila kod pekare i tamošnje trgovine, no zanimljivo da ih netko stalno u privatnom aranžmanu skida. 

Javio nam je to naš čitatelj koji je fotografijama i zabilježio što se događa. Kako je sam zaključio, ovdje je u tijeku pravi "rat stupićima" gdje služba postavlja a onda preko noći nestaju."Kraj citata!

Vrlo često dolazim biciklom tokom cijele godine u Karlovac te kada imam mogućnost obilazim sve dijelove karlovačke županije, najradije biciklom.

Ono što me posebno veseli je da postoji dovoljno biciklističkih staza da ne moramo voziti kolnikom i dovoditi svoj život i zdravlje u opasnost. Međutim ono što me ne veseli je činjenica da vozači često ostavljaju svoja vozila, pa makar i kratkrotrajno na biciklističkim stazama te tada tjeraju bicikliste ponovo na kolnik.

Micanje stupića koji garantiraju na Rakovcu sigurnost biciklista i pješaka je toliko bizarno da ga ne treba pojašnajvati. Zakon o sigurnosti prometa na cestama je potpuno jasan svima pa se problemu micanja stupića može lako doskočiti.


 Moja izjava iz grada Karlovca se može pogledati na slijedećem kratkom videu!


Grad Karlovac teži zelenoj tranziciji, a ona obuhvaća i razvoj gradskog održivog prometa. Održivi promet znači korištenje pješačkih staza i nogostupa, korištenje biciklističkih staza i potenciranje korištenja gradskog prijevoza. Održivi promet u gradovima pa i u gradu Karlovcu treba u drugi plan staviti korištenje osobnih automobila u gradskom prometu, a pogotovo treba izbjegavati zloupotrebe korištenja osobnih vozila na uštrb pješaka i biciklista.

Ako želimo zelene i održive gradove u Hrvatskoj, tada pješak i biciklist mora biti prioritet. Zloupotreba gradska parkirališta i korištenje "slobodnih" gradskih površina za ilegalna parkiranja moraju biti izuzetak, a ne pravilo. 

Ostavimo osobni automobil kod kuće, bar kada idemo u kiosk po novine ili u susjednu pekaru! Benzin ipak nije bespaltan, a kvaliteta gradskog zraka ovisi i o korištenju našeg automobila.

Osobno ću se veseliti ako u Karlovcu i drugim hrvatskim gradovima gužve na cestama i prometne zastoje zamjenimo gužvama na biciklističkim stazama i pješačkim zonama!

Održivi razvoj Hrvatske podrazumjeva i ulaganje u biciklističke staze i pješačke zone. Održivost Hrvatske detaljno sam obradio u mome predizbornom programu za državne izbore 2024. pod slijedećim linkom. Pod tim linkom možete pogledati i moj životopis, kao kandidata za 7. Izbornu jedinicu:

https://drazenkatic.blogspot.com/2023/08/vas-zastupnik-za-7-izbornu-jedinicu.html

U moje 22 godine provedene u Stuttagrtu koristio sam bicikal gdje god sam to mogao te pokušavao auto ostaviti na parkiralištu. Iako sam pored autmobila imao i funkcionalan bicikal svaki mjesec sam kupovao kartu za javni prijevoz i na taj način još jače podupirao održivi razvoj Stuttgarta. Na jednom seminaru 2007. godine zajedno sa dvoje poznanika Nijemaca utemeljili smo u Stuttgartu organizaciju inženjera i znanstvenika pod nazivom "UVNT GRUPPE". Ta organizacija je razmatrala i održivi mobilitet u gradovima koji pored električnog mobiliteta podrazumijeva korištenje javnog prijevoza, ali gdje je god to moguće korištenje bicikla i hodanje pješke.  

Vrativši se 2021. godine u Hrvatsku nastavio sam sa dobrom praksom pješačenja i vožnje bicikla, a automobil koristim jedino kada "drugačije ne ide"!

Lijep pozdrav svima. 🇭🇷

Dipl.-Ing. Dražen Katić mr.sc.


Politički pokret ZAUVIJEK VJERNI DOMOVINI

Član GLAVNOG ODBORA 

 
Dipl.-Ing. Dražen Katić mr.sc.

web: www.drazenkatic.blogspot.com

Facebook: Politički pokret ZAUVIJEK VJERNI DOMOVINI

Twitter (X): ZVD_eV

Instagram: katic.drazen

You Tube: Drazen Katic

Whatsapp 0049 152 193 366 39

***************************************************** 

KANDIDAT ZA ZASTUPNIKA  U 7. IZBORNOJ JEDNICI - Dipl.-Ing. Dražen Katić mr.sc.

PROGRAM 7. IZBORNE JEDINICE I MOJ ŽIVOTOPIS NALAZI SE POD SLIJEDEĆIM LINKOM:

https://drazenkatic.blogspot.com/2023/08/vas-zastupnik-za-7-izbornu-jedinicu.html


1 komentar:

  1. NEK SVI SJEDNU NA BICIKL KAO JA PA ĆE BITI ZELENIH POVRŠINA.

    OdgovoriIzbriši