petak, 22. srpnja 2016.

Skinuta je ljaga s velikog čovjeka, ovo je bitan dan za hrvatski narod!

Gornja slika i citirani tekst preuzeti su sa online portala "direktno.hr", 22.07.2016

http://direktno.hr/en/2014/direkt/55477/Skinuta-je-ljaga-s-velikog-%C4%8Dovjeka-ovo-je-bitan-dan-za-hrvatski-narod.htm#.V5Ht538UAFM.facebook

"Dirnut sam, presretan sam da su moja djeca i unuci dočekali ovaj trenutak. Veseli me otvorenost i pravednost ovog suda i da je konačno skinuta ljaga s jednog velikog hrvatskog čovjeka, rekao je Stepinac.

Nakon što je zagrebački Županijski sud ukinuo presudu protiv kardinala Alojzija Stepinca u montiranom procesu iz 1946., novinarima se obratio njegov nećak Boris Stepinac.

Vidno ganut, rekao je da se osjeća izvrsno i da nije očekivao da će se sve tako brzo riješiti.

"Zahvaljujem hrvatskom pravosuđu da je konačno skinuta jedna ljaga koja se godinama vukla, ne samo na kardinala, Katoličku crkvu nego na cijeli hrvatski narod. Dirnut sam, presretan sam da su moja djeca i unuci dočekali ovaj trenutak. Više sam nego sretan", rekao je Boris Stepinac u emotivnom obraćanju.

Kako je bilo živjeti u vrijeme komunizma s ovom presudom?

"Da govorim u ime obitelji što smo doživljavali, bilo bi strašno. Obitelj je proživjela takve tragedije. Ne bih želio danas o ideologiji, danas su dokumenti i argumenti pokazali da je on bio pravednik.

Što sam proživio ja i moja obitelj nije bitno, znat će se kad tad, jer postoji masa dokumenata i stvari za koje javnost nije mogla znati. Ranije nije pokrenuto jer sam imao nekoliko intervjua, bio sam nasanjkan, urednici i novinari bi skrenuli i ne objavili pravu istinu, nikad nismo bili sigurni što će i kako će biti. I zato me ovaj dan veseli. Veseli me otvorenost i pravednost ovog suda i da je konačno skinuta ljaga s jednog velikog hrvatskog čovjeka", rekao je Stepinac.
Novinari su pitali ima li presuda veze s postupkom u Vatikanu i mješovitom komisijom sa SPC?

"Možda je bio motiv da se pokrene sada, jer su počeli sistematski napadi sa svih strana, blatili su ga oni koji mu ne žele dobro i to je bio jedan cilj. Nisu samo medijski napadi, o tom ćemo potom. Papa je donio odluku, ja to izuzetno poštujem, on želi raditi na zbližavanju obiju crkava. To trebamo poštovati. On je to napravio i neka se dokumentima i argumentima dokaže da je uistinu bio čist i svetac. Pojavili su se strašni natpisi, ali dosta je bilo blaćenja, idemo jednom s istinom i to je bio motiv", zaključio je Stepinac."

Nema komentara:

Objavi komentar