petak, 29. svibnja 2015.

Međunarodni incident u crkvi Sv. Marka + KOMENTAR

Citirani tekst je iz onlione portala "Mir.hr", 28.05.2015

"Iz UGOVORA IZMEĐU SVETE STOLICE I REPUBLIKE HRVATSKE O PRAVNIM PITANJIMA:
Republika Hrvatska jamči nepovredivost mjesta za bogoštovlje: crkava, kapela te crkvenih prostora.
Samo zbog posebno važnih razloga, te s izričitim pristankom crkvene vlasti, ta mjesta mogu biti namijenjena u druge svrhe.
Nadležna tijela Republike Hrvatske mogu poduzeti sigurnosne mjere u tim mjestima i bez prethodne obavijesti nadležnih crkvenih vlasti, ako je to hitno zbog zaštite života i zdravlja ili zbog spasavanja dobara posebne povijesne i kulturne vrijednosti.

Mjesta za bogoštovlje nisu izvan ingerencije policije RH. No, za njihovo djelovanje postoje specifični uvjeti, koji večeras nisu postojali. Prema tomu – policija je prešla svoje ovlasti i bilo bi logično ujutro dobiti ostavku ili ravnatelja policije ili ministra unutarnjih poslova. Ovdje se radi o međunarodnom incidentu!"

KOMENATR:

Tesko mi je povjerovati u ovo sto vidim na slici. Hrvatska policija usla u crkvu Svetog Marka u koju su se sklonili branitelji - prosvjednici.  

Vjerske ustanove kao sto su crkve, dzamije, hramovi sveta su mjesta i malo koja vlada ovog svijeta ce se usuditi pustiti policiju ili vojsku u te prostore. Cak i nacisti u drugom svjetskom ratu nisu ulazili u crkve iako im nista nije bilo sveto. 

Mislim da je hrvatska policija grubo prekrsila u ovom slucaju svoje ovlasti. Krenula je na narod koji ju hrani. Prije gotovo 20 godina bio sam visoki casnik hrvatske policije. Sudjelovao sam sa svojim policajcima u raznim osigiranjima od osiguranja utakmica pa do osiguranja Vlade i Sabora. U to vrijeme sam imao vazan eticki kodeks. Da mi je zapovjednistvi naredilo da sa svojim policajcima krenem na narod odbio bih zapovjed i naredio mojim policajcima povlacenje sa mjesta osiguranja. Imao sam toliko srece da se to nikada nije dogodilo.

 U ovom trenutku Republika Hrvatska nije drzava za koju sam se u Domovinskom ratu borio, ovo nije drzava kojoj sam kao policajac pozornik, a kasnije kao visoki policijski casnik sluzio. 

Pozivam Hrvatice i Hrvate da dobro razmisle kome ce pokloniti povjerenje na iducim parlamentarnim izborima. Ja se zalazem za slobodu i demokraciju u Europskoj uniji, a tako i u Njemackoj u kojoj zivim i u Republici Hrvatskoj u kojoj sam rodjen. Kao protest protiv rezima koji je zadnjih 25 godina uzeo ponos i cast hrvatskom narodu na slijedecim parlamentarnim izborima izlazim sa nasom nezavisnom listom "ZAUVJEK VJERNI DOMOVINI" na izbore. 

Nemojte dopustiti da vas slome. 

Drazen Katic 
 

Nema komentara:

Objavi komentar