utorak, 11. kolovoza 2015.

'AJMO DEČKI, DVA PUTA TJEDNO MORATE POLIZATI TURISTIČKU ZONU' Ljuti Bandić u 4 ujutro uzeo šmrk u ruke i pokazao čistačima kako se to radi + KOMENTAR!

Citatirani clanak je iz portala "Jutarnji.hr", dana 11.08.2015

  • Foto: www.zagreb.hr
Osebujni zagrebački gradonačelnik Milan Bandić ponovno je dokazao kako mu je omiljena krilatica "idemo delat".
Uzeo je šmrk u ruke i s gradskim čistačima gradonačelnik Milan Bandić jutros u 4.30 sati prao je ulice od Trga bana Jelačića, Praškom, do Berislavićeve kako bi, kaže, polizao prometnice nakon što je jučer bio zgrožen stanjem kada je ujutro otvarao obnovljenu tržnicu Dolac.

- Ovo je moja podrška radnicima. Časno je raditi svaki posao, ali treba malo više vode i malo bolja organizacija da bi sve bilo besprijekorno. Ovo nije moj PR, svi znaju da ja znam radit. Jedino nisam rađao, ali ostalo sve znam – poručio je zorom radnicima Čistoće, te dodao da 18 posto više noćenja stranaca u Zagrebu zaslužuje da grad bude čišći. Na pitanje novinara je li riječ o njegovoj predizbornoj kampanji, Bandić je samo kratko poručio da njegova kampanja traje 365 dana u godini.

Iz centra grada zaputio se, potom, na Zagrebačku aveniju gdje se na dionici Selska-podvožnjak Savska uređuje južni kolnik. Najavio je da će radovi vrijedni 2,4 milijuna kuna biti završeni do 15. kolovoza.

Već oko 7 sati gradonačelnik je otputovao u Milano gdje će dogovarati mogućnost sudjelovanja Zagreba na manifestaciji EXPO 2015.

KOMENTAR:

Cistoca velikih gradova koji su svakodnevna meta turista igra veliku ulogu. Kada turist posjeti neki grad obratiti ce paznju na kulturne znamenitosti, gastronomsku ponudu i cistocu grada. Na osnovu ta tri parametra prenijeti ce dalje informaciju o gradu koji je posjetio te ga preporuciti svojim prijateljima i poznanicima ili ih odgovoriti od posjete tom gradu. Republika Hrvatska nikako da odskoci od svakogodisnjih 7-8 milijardi eura od turizma, pa stoga turisticka ponuda grada Zagreba moze pomoci da se konacno probije ta godisnja dobit. Austrija ostvaruje godisnje 20 milijardi eura od turizma, a da nema ni mora. Znaci mnogo se moze uciniti da se hrvatski turizam poboljsa. Promocija hrvatskih gradova je samo jedan segmenat doprinosa turizmu. Lijep pozdrav.

Drazen Katic

www.drazenkatic.blogspot.de

Nema komentara:

Objavi komentar