Citat je iz online portala §Poslovni.hr", dana 03.07.2015
"BMW je otvoren za ideju proizvodnje automobila za druge kompanije poput Googlea ili Applea, rekao je šef proizvodnje njemačke kompanije, ali i dodao da trenutno nema takvih pregovora, piše Reuters.
'Živimo u svijetu partnerstva', odgovorio je Oliver Zipse na pitanje je li izvedivo da BMW radi automobile za softverske ili informatičke tvrtke poput Applea.
Dodao je da često razgovaraju s tehnološkim kompanijama, uključujući i Apple, oko pitanja povezivosti i BMW Connected Drive sustava.
'Razvoj automobila i proizvodnja nisu predmet tih razgovora', rekao je za kraj."
KOMENTAR:
Apple i Google su dva industrijsko-informaticka giganta i elektricni automobil je za njih samorazumljiv i atraktivan proizvod. I Apple i Google su vec najavili proizvodnju elektricnih automobila u serijama. Da li ce sami proizvoditi elektricne automobile ili ce krenuti u kooperaciju sa nekim automobilskim koncernom otvoreno je pitanje. Google vec testira svoje "samohodno" vozilo i tu vidi apsolutnu buducnost. Takodjer i Daimler AG testira u Americi samohodne kamione. Sigurnost u prometu kao i segment vece ucinkovitosti i u ovom dijelu transportnog prometa igra veliku ulogu.
Generelno mozemo sagledati buducnost prometa kod osobnih automobila u elektricnom pogonu, a kod kamiona i autobusa u pogonu na goruce celije.
Kakvu ulogu igraju Apple i Google u proizvodnji elektricnih automobila?
Moglo bi se reci vrlo veliku. Sam elektricni automoboil je jednostavno vozilo. Ima manje dijelova od klasicnog automobila i jednostavan je za upravljanje. Ono sto mu daje notu inovacije i daljnjeg progresivnog razvoja je softver. Softver ce uskoro u elektricnim automobilima igrati presudnu ulogu.
Prosle godinen sam imao priliku u Stuttgartu prisustvovati promociji najnovijeg teslinog elektricnog modela. Automobil je estetski lijep, efikasan ali i pun softvera. Izmedju vozaca i suvozaca se nalazi monitor kojim koristimo kompijutor u automobilu, od reguliranja funkcija automobila, pa sve do racunanja optimalne rute voznje, surfanje internetom, telefoniranje itd. Jedino sto novi tesla jos nema to je funkcija "samohodnog vozila". Tezi se da u buducnosti automobili medju sobom komuniciraju softverom u cilju planiranja voznje, izbjegavanja prometnih guzvi, zastoja, opce sigurnosti itd.
Nezavisna lista "ZAUVIJEK VJERNI DOMOVINI" izlazi na slijedece parlamentarne izbore sa 28. tocaka programa. Vrlo vaznu stavku u izbornom programu igraju elektricna vozila: elektricni automobili, elektricni mopedi, elektricne brodice itd. Vise o nezavisnoj listi mozete vidjeti pod slijedecim linkom. Ugodan vikend i lijep pozdrav iz prevruceg Stuttgarta. Drazen Katic
'Živimo u svijetu partnerstva', odgovorio je Oliver Zipse na pitanje je li izvedivo da BMW radi automobile za softverske ili informatičke tvrtke poput Applea.
Dodao je da često razgovaraju s tehnološkim kompanijama, uključujući i Apple, oko pitanja povezivosti i BMW Connected Drive sustava.
'Razvoj automobila i proizvodnja nisu predmet tih razgovora', rekao je za kraj."
KOMENTAR:
Apple i Google su dva industrijsko-informaticka giganta i elektricni automobil je za njih samorazumljiv i atraktivan proizvod. I Apple i Google su vec najavili proizvodnju elektricnih automobila u serijama. Da li ce sami proizvoditi elektricne automobile ili ce krenuti u kooperaciju sa nekim automobilskim koncernom otvoreno je pitanje. Google vec testira svoje "samohodno" vozilo i tu vidi apsolutnu buducnost. Takodjer i Daimler AG testira u Americi samohodne kamione. Sigurnost u prometu kao i segment vece ucinkovitosti i u ovom dijelu transportnog prometa igra veliku ulogu.
Generelno mozemo sagledati buducnost prometa kod osobnih automobila u elektricnom pogonu, a kod kamiona i autobusa u pogonu na goruce celije.
Kakvu ulogu igraju Apple i Google u proizvodnji elektricnih automobila?
Moglo bi se reci vrlo veliku. Sam elektricni automoboil je jednostavno vozilo. Ima manje dijelova od klasicnog automobila i jednostavan je za upravljanje. Ono sto mu daje notu inovacije i daljnjeg progresivnog razvoja je softver. Softver ce uskoro u elektricnim automobilima igrati presudnu ulogu.
Prosle godinen sam imao priliku u Stuttgartu prisustvovati promociji najnovijeg teslinog elektricnog modela. Automobil je estetski lijep, efikasan ali i pun softvera. Izmedju vozaca i suvozaca se nalazi monitor kojim koristimo kompijutor u automobilu, od reguliranja funkcija automobila, pa sve do racunanja optimalne rute voznje, surfanje internetom, telefoniranje itd. Jedino sto novi tesla jos nema to je funkcija "samohodnog vozila". Tezi se da u buducnosti automobili medju sobom komuniciraju softverom u cilju planiranja voznje, izbjegavanja prometnih guzvi, zastoja, opce sigurnosti itd.
Nezavisna lista "ZAUVIJEK VJERNI DOMOVINI" izlazi na slijedece parlamentarne izbore sa 28. tocaka programa. Vrlo vaznu stavku u izbornom programu igraju elektricna vozila: elektricni automobili, elektricni mopedi, elektricne brodice itd. Vise o nezavisnoj listi mozete vidjeti pod slijedecim linkom. Ugodan vikend i lijep pozdrav iz prevruceg Stuttgarta. Drazen Katic
Nema komentara:
Objavi komentar