ponedjeljak, 21. kolovoza 2017.

DRUGI PRIJEDLOG: Izjava za Hrvatsku javnost ministra dr.sc. Božinovića!




MINISTARSTVO UNUTARNJIH POSLOVA RH
Ulica grada Vukovara 33
10 000 Zagreb

Kabinet Ministra
gospodin Ivan Meštrović

Ministar unutarnjih poslova RH
dr.sc. Davor Božinović



Politički pokret
ZAUVIJEK VJERNI DOMOVINI

Glavni Odbor
Hrvatsko Iseljeništvo
Stuttgart - Njemačka
mr.sc. Dražen Katić, dipl.ing




DRUGI PRIJEDLOG: Izjava za Hrvatsku javnost 

ministra dr.sc. Božinovića



Poštovana gospodine Meštrović,
pošto dr.sc. Božinović na službenim stranicama Ministarstva unutarnjih poslova nema službene e-mail adrese molim Vas po drugi puta da mu kao zaposlenik kabineta ministra moje pismo dalje proslijedite e-mailom ili ga jednostavno isprintajte i stavite na njegov radni stol. Hvala.


Poštovani dr.sc. Božinović,

Prije 10 dana se dogodio pokušaj silovanuja Hrvatice od strane tražioca političkog azila u Republici Hrvatskoj u zagrebačkim Dugavama. Mi u Njemačkoj prolazimo teroristički scenarij od strane azilanata koji su dobili zaštitu njemačke države, a taj scenarij se realizira kroz: seksualno provociranje, bludne radnje, pokušaje silovanja te silovanja Njemica i drugih strankinja koje ne nose islamska obilježja (marama i sl.). Teroristički scenarij se u pojačanoj formi očituje kroz individualne napade terorista na policiju i građane najčešče nožem ili upotrebom teretnih vozila s kojima doslovno u pješačkim zonama gaze građane (zadnji događaj Španjolska).

Nakon pokušaja silovanja Hrvatice u Dugavama od strane afganistanskog državljana poslao sam Vam na adresu Ministarstva (jedina koja postoji) e-mail sa zamolbom da kao ministar iskoristite svoj politički autoritet te date televizijsku izjavu građanima. Naravno da Vi kao ministar ne možete osobno štititi od silovanja i ostalih formi sexualnog zlostavljanja ženske osobe u Domovini. Međutim Vi imate "autoritet" i Vaša "riječ se sluša"!
Da li Vam je moj E-mail dalje proslijeđen ili nije ja to neznam. Po službenoj dužnosti morao Vam je biti proslijeđen.

Vi izjavu za javnost niste dali. Tjedan dana nakon prvog pokušaja silovanja, točnije u petak 18.08.2017 dogodio de ponovni pokušaj silovanja Hrvatice u Importanne centru (WC) u Zagrebu od stranog državljana.


Ministre Božinoviću,

Da ste dali izjavu za javnost nakon prvog pokušaja silovanja i da je policija izvršila detaljan pretres "izbjegličkog smještaja" u hotelu Porin, te obavila info razgovore sa onim uživaocima azila za koje se smatra da predstavljaju za Hrvatske građane potencijalnu opasnost možda se ovaj drugi pokušaj silovanaj nebi ni dogodio.

Ja Vas po drugi puta kao visoki časnik Hrvatske policije zamoljavam da date televizijsku izjavu za javnost te navedete mjere kojima Hrvatska policija garantira sigurnost svojih građana.


Pozivam se na Ustav Republike Hrvatske, "Narodne novine" broj 85 od 09.07.2010 koji svim građanima Republike Hrvatske garantira zaštitu!

Članak 21.
(1) Svako ljudsko biće ima pravo na život.

Članak 22.
(1) Čovjekova je sloboda i osobnost nepovrediva.

Članak 23.
(1) Nitko ne smije biti podvrgnut bilo kakvu obliku zlostavljanja ili, bez svoje privole, liječničkim ili znanstvenim pokusima.

Članak 35.
Svakom se jamči štovanje i pravna zaštita njegova osobnog i obiteljskog života, dostojanstva, ugleda i časti.

Članak 39.
Zabranjeno je i kažnjivo svako pozivanje ili poticanje na rat ili uporabu nasilja, na nacionalnu, rasnu ili vjersku mržnju ili bilo koji oblik nesnošljivosti.

Članak 39. Hrvatskog Ustava zabranjuje u Republici Hrvatskoj terorizam u bilo kome obliku, odnosno pozivanje na vjersku mržnju. Teroristi koji uživaju azil u Europi pozivaju se na "politički Džihad" koji ima jedino značenje, a to je borba protiv nevjernika (kršćana, židova, itd)! Ministre Božinoviću, molim Vas da postupite u skladu sa Člankom 39. Hrvatskog Ustava i suzbijete "politički Džihad" u Domovini Hrvatskoj!

Pozivam se na Ustav Domovine Hrvatske;

Čl. 46 Svatko ima pravo slati predstavke i pritužbe, davati prijedloge državnim organima i drugim javnim tijelima i dobiti na njih odgovor.

Ministre Božinoviću,
Ustav Republike Hrvatske mi garantira pravo na podnošenje po drugi puta ovog PRIJEDLOGA te pravo da mi pismeno odgovorite na moj prijedlog!

Po drugi puta Vam predlažem da odmah date televizijsku izjavu za javnost u vezi "Pokušaja silovanja afganistanskog tražioca azila u Republici Hrvatskoj u pretprošlu nedjelju u Dugavama u Novom Zagrebu nad Hrvaticom, 40-godišnjom zaposlenicom gradske službe.
Predlažem Vam da date televizijsku izjavu za javnost o prošlotjednom pokušaju silovanja (u petak) Hrvatice u Importanne centru u Zagrebu.

Ja nisam predsjednik Hrvatske Vlade i ne mogu Vam izdati zapovjed. Kao čovijek struke te visoki časnik Hrvatske policije po drugi puta Vas u ime našeg Političkog Pokreta ZAUVIJEK VJERNI DOMOVINI zamoljavam da date izjavu za javnost i da koliko toliko Vašim autoritetom "smirite situaciju".

Članak 46. Hrvatskog Ustava mi garantira odgovor na pismo koje Vam šaljem. Molim da mi odgovor pošaljete na privatnu e-mail adresu: drazen.katic@web.de

Ako moje prvo pismo niste dobili šaljem Vam ga u nastavku teksta, kao obrazloženje;

U Stuttgartu, 21.08. 2017

Uz Domovinski pozdrav!

Dražen Katić



OBRAZLOŽENJE


Želim Vam se predstaviti. Zovem se Dražen Katić. Rođen sam u Republici Hrvatskoj, zadnjih 18 godina živim u Hrvatskom iseljeništvu, grad Stuttgart, Savezna Republika Njemačka.

Kao mlad čovijek 1991. godine prekinuo sam studiranje na fakultetu i dobrovoljno se prijavio u Hrvatsku oružanu postrojbu na dugoreškoj bojišnici. Nisam učinio ništa neobičajeno. To su učinili i svi moji prijatelji iz djetinjstva.

Najveći dio ratišta sam proveo u predgrađu Karlovca na Turnju. Za mene je to bio pakao. Ja Turanj nazivam drugim Vukovarom. Mnogi bojovnici iz moje postrojbe danas nisu živi. Naša Domovina Hrvatska se po meni temelji na palim Hrvatskim bojovnicima. Hvala im za Domovinu.


Proučio sam Vaš životopis na službenoj stranici Ministarstva unutarnjih poslova i nigdje nisam pronašao rečenicu koja govori o Vašem sudjelovanju u Domovinskom ratu. Molio bih Vas da mi pismeno odgovorite na to pitanje. Takodjer Vas molim da meni i Hrvatskoj javnosti odgovorite koje ste dužnosti obavljali do 1990. godine. U Vašem životopisu to nije vidljivo. On starta sa 1990. godinom i prestaje 2017. godine. Hvala.

Na Turnju sam ostao do 1993. godine kada sam se "skinuo iz vojske" te se zaposlio u Ministarstvu unutarnjih poslova u Zagrebu kao policajac pozornik. Završio sam studije uz rad, postao visoki policijski časnik sa zvanjem "viši nadzornik". Nakon 3 godine rada u časničkom zvanju, točnije 1999. godine dajem otkaz pismenim putem u Ministarstvu Unutarnjih te odlazim u Saveznu Republiku Njemačku. Moje predstavljanje ovdje završava.


Poštovani dr.sc. Božinović,

predlažem Vam da odmah date izjavu za javnost u vezi "Pokušaja silovanja afganistanskog uživaoca azila u Republici Hrvatskoj u nedjelju u Dugavama u Novom Zagrebu nad 40-godišnjom zaposlenicom gradske službe. 24 sata nakon izvršenog kaznenog djela Hrvatska javnost bi željela čuti Vaše objašnjenje.

Pozivam se na tekst koji je objavljen u portalu "istinomprotivlazi.com", 16.08.2017 pod slijedećim linkom:


Moje viđenje kaznenog djela uživaoca azila u Domovini Hrvatskoj je kako slijedi:

Kao bivši visoki policijski časnik položio sam državni ispit na "Kaznenom zakonu Republike Hrvatske".

Iako je prošlo od polaganja mog državnog ispita u MUP-a više od 20 godina mnogih stvari iz kaznenog zakona se jos sijećam.

Članak-Citat:

"….Svjedoci tvrde da je mladić ženi prijetio skalpelom i nad njom bludničio. Davio ju je rukama, vukao za kosu, šamarao ju i prijetio joj nožem nakon provale u stan...."

Koliko je kaznenih djela počinio afganistanski uživaoc azila u gornjem opisu?

1. Prijetnja skalpelom - može se definirati kao pokušaj ubojstva. Ne zna se kako bi nocioc azila reagirao da je doslo do žestoke borbe izmedju žrtve i njega. Možda bi počinio kazneo djelo ubojstva.

2. Bludničenje
Za bludničenje na javnom mjestu se u moje vrijeme pisala prekršajna prijava. Međutim ovdje se radi o bludničenju nad drugom osobom sa ciljem silovanja te osobe. Samim time radi se o kaznenom djelu - pokušaj silovanja.

3. Citat: „Davio ju je rukama, vukao za kosu, šamarao ju...“

Ovaj opis svjedoka jasno govori da se radi o kaznenom djelu pokušaja ubojstva.

4. Provala u stan

Radi se o teškom kaznenom djelu provale jer je počinioc morao savladati prepreku da bi ušao u stan.

Afganistanski nosioc azila grubo je povredio Ustav Republike Hrvatske pod slijedećim točkama:

Članak 21.
(1) Svako ljudsko biće ima pravo na život.

Članak 23.
(1) Nitko ne smije biti podvrgnut bilo kakvu obliku zlostavljanja ili, bez svoje privole, liječničkim ili znanstvenim pokusima.
Članak 33.
(1) Strani državljanin i osobe bez državljanstva mogu dobiti utočište u Republici Hrvatskoj, osim ako su progonjeni za nepolitičke zločine i djelatnosti oprečne temeljnim načelima međunarodnog prava.

Da li je pocinioc kaznenog djela iz Afganistana dobio azil u Republici Hrvatskoj na osnovu političkog progona? Dali je to dokazano?
Članak 34.
(1) Dom je nepovrediv.


Poštovani dr.sc. Božinović,

Ja živim u Saveznoj Republici Njemačkoj i pratim od dolaska prvih „Izbjeglih“ u zemlju slijed situacija u dnevnim novostima i elektroničkim medijima.

Ono što se dogodilo u Kölnu bilaje samo uvertira. Slijedili su mnogobrojni napadi na ženske osobe i silovanja u Saveznoj Republici Njemačkoj.

Mediji su, i dan danas to rade, svom silom pokušali zataškati takve događaje. Kada napišu informaciju umanje njeno djelovanje. Napišu sitnim slovima u par redova, jedva da se vidi. Državna televizija uopće ne spominje ta kaznena djela.

Međutim na radiju se može puno toga čuti kao i preko interneta. Nakon vala silovanja koja su se dogodila u Savezoj Republici Njemačkoj od strane uživaoca azila slijedio je teroristički val u kome su mnogobrojni građani Njemačke izgubili svoje živote.

Ako Njemačka država prešućuje sva ta silovanja, nemojte i Vi to činiti. Mi izbjegle nismo “pozvali u Domovinu“. Nama su izbjegli nametuti kvotama koje je donijela Europska komisija.

Za razliku od Poljske Domovina Hrvatskaje je primila većinom izbjegle koji nisu kršćani već se pozivaju na islam. Politički islam donosi terorizam i silovanje. To nije religija, već brutalni džihad koji se vodi protiv nevjernika „kršćana“. Moji prijatelji su muslimani. Međutim politički Islam koji je uveo ISIL nema sa religijom Islama ništa zajedničkog.

Gospodine dr.sc. Božinović,

Vašom izjavom za javnost možete spriječit ili bar pokušati spriječiti politički džihad u Domovini Hrvatskoj. Mi smo izbjeglima dali krov nad glavom i nahranili ih. Kao ministar Hrvatske policije nemojte dopustiti da uživaoci azila u Domovini kazneno zloupotrebljavaju nase kršćansko gostoprimstvo i zaštitu.

Molim pismeni odgovor na E-mail: drazen.katic@web.de

Tekst ovog pisma se nalazi i kao privitak u pdf formatu.



U Stuttgartu, 16.08.2017


Domovinski pozdrav iz Stuttgarta uz

ZAUVIJEK VJERNI DOMOVINI
Dražen Katić


P.S. Molim da mi se nakon ovog pisma ministru Božinoviću ponovo ne "hakira" moja e-mail adresa jer ju je cijelu i sa svim funkcijama nemoguce blokirati. Server Web.de se nalazi u Saveznoj Republici Njemačkoj.

Nakon prošlog pisma ministru Dr.sc. Mariću, bila mi je dva dana hakirana privatna mail adresa, točnije funkcije "odgovora" na na dobiveni e-mail i "slanje" e-maila. E-mailove sam mogao i dalje primati.

Nakon moje intervencije kod Web.de sve je ubrzo riješeno. Takve stvari ne služe nikome na čast.



 SKICA PARLAMENTARNOG PROGRAMA Politickog Pokreta ZAUVIJEK VJERNI DOMOVINI za I. do X. izborne jedinice nalazi se POD LINKOM:
 


PARLAMENTARNI PROGRAM Politickog Pokreta "ZAUVIJEK VJERNI DOMOVINI" za XI. IZBORNU JEDINICU (HRVATSKO ISELJENISTVO), ZA SLIJEDECE PARLAMENTANE IZBORE NALAZI SE POD SLIJEDECIM LINKOM:

http://drazenkatic.blogspot.de/2017/07/xi-izborna-jedinica-hrvatsko.html




Nema komentara:

Objavi komentar