Gesendet: Donnerstag, 03. August 2017 um 19:59 Uhr
Von: service@kaufland.hr
An: business-partner@gmx.net
Betreff: Vaše javljanje od 02.08.2017. #KL5893630 - 3
Von: service@kaufland.hr
An: business-partner@gmx.net
Betreff: Vaše javljanje od 02.08.2017. #KL5893630 - 3
Poštovani gospodine Katić,
srdačno zahvaljujemo na Vašem javljanju od 02.08.2017.
srdačno zahvaljujemo na Vašem javljanju od 02.08.2017.
Najiskrenije se ispričavamo zbog nezadovoljstva iskazanim u Vašem dopisu.
Naime, odgovor na Vaš prigovor smo proslijedili u zakonskom roku, Vama i poslovnici, međutim dogodila se pogreška prilikom unosa Vašeg e-mail-a, što se vidi na slici u prilogu. Također, Vas moramo obavijestiti da se odgovor na Vaš prigovor u pisanom obliku nalazi na Info pult od 26.6.2017.
Kaufland Hrvatska nastoji pratiti europske trendove poštujući Zakone RH i zakone o pravima potrošača.
Djelatnice Službe za potrošače, moraju svakom kupcu odgovoriti na sva pitanja, želje i prigovore u zakonskom roku, kako usmene tako i pismene te nas je, iskreno, Vaša kritika jako dojmila. Nama je svaki kupac bitan, ali nastojimo, pogotovo u vrijeme godišnjih odmora i ekspanzije turista u Lijepu našu, pokazati kako Služba za potrošače može i mora djelovati, opravdajući samo ime Kaufland
Svjesni činjenice cijele situacije, samim tim što ste i dio Vašeg posjeta Domovini izdvojili da posjetite naš trgovački centar i dali nam povjerenje, ljubazno Vas molimo da uvažite našu ispriku.
Jako nam je žao što ste imali razloga za nezadovoljstvo radi nemogućnosti iznošenja plastičnih košarica izvan poslovnice. Međutim, sukladno internacionalnim smjernicama, crvene košare koriste se samo u svrhu kupovine unutar prodajnog prostora te se nažalost ne mogu iznositi niti koristiti van prodajnog prostora.
Što se tiče Vašeg upita vezanog za table s obavijesti o ovjeri računa, provjerom u samoj poslovnici smo dobili obavijest da se nalazi na 4 točke: na početku uspona na parkiralište prije rampe, na samom parkirnom automatu, prije pokretnih stepenica u predvorju poslovnice te na izlazu prije naplatne kućice.
Obzirom na lokaciju i frekventnost samog parkirališta, ovo pravilo je uvedeno kako bi našim kupcima omogućili nesmetanu kupovinu u trajanju od 90 minuta.
Zahvaljujemo na razumijevanju te se nadamo da će te prilikom sljedećeg posjeta Domovini, posjetiti naš centar, gdje ćemo nadamo se, opravdati povjerenje i da će te se vratiti doma s lijepim i pozitivnim utiscima
Naime, odgovor na Vaš prigovor smo proslijedili u zakonskom roku, Vama i poslovnici, međutim dogodila se pogreška prilikom unosa Vašeg e-mail-a, što se vidi na slici u prilogu. Također, Vas moramo obavijestiti da se odgovor na Vaš prigovor u pisanom obliku nalazi na Info pult od 26.6.2017.
Kaufland Hrvatska nastoji pratiti europske trendove poštujući Zakone RH i zakone o pravima potrošača.
Djelatnice Službe za potrošače, moraju svakom kupcu odgovoriti na sva pitanja, želje i prigovore u zakonskom roku, kako usmene tako i pismene te nas je, iskreno, Vaša kritika jako dojmila. Nama je svaki kupac bitan, ali nastojimo, pogotovo u vrijeme godišnjih odmora i ekspanzije turista u Lijepu našu, pokazati kako Služba za potrošače može i mora djelovati, opravdajući samo ime Kaufland
Svjesni činjenice cijele situacije, samim tim što ste i dio Vašeg posjeta Domovini izdvojili da posjetite naš trgovački centar i dali nam povjerenje, ljubazno Vas molimo da uvažite našu ispriku.
Jako nam je žao što ste imali razloga za nezadovoljstvo radi nemogućnosti iznošenja plastičnih košarica izvan poslovnice. Međutim, sukladno internacionalnim smjernicama, crvene košare koriste se samo u svrhu kupovine unutar prodajnog prostora te se nažalost ne mogu iznositi niti koristiti van prodajnog prostora.
Što se tiče Vašeg upita vezanog za table s obavijesti o ovjeri računa, provjerom u samoj poslovnici smo dobili obavijest da se nalazi na 4 točke: na početku uspona na parkiralište prije rampe, na samom parkirnom automatu, prije pokretnih stepenica u predvorju poslovnice te na izlazu prije naplatne kućice.
Obzirom na lokaciju i frekventnost samog parkirališta, ovo pravilo je uvedeno kako bi našim kupcima omogućili nesmetanu kupovinu u trajanju od 90 minuta.
Zahvaljujemo na razumijevanju te se nadamo da će te prilikom sljedećeg posjeta Domovini, posjetiti naš centar, gdje ćemo nadamo se, opravdati povjerenje i da će te se vratiti doma s lijepim i pozitivnim utiscima
Srdačan pozdrav,
Vaša
Kaufland Služba za potrošače
Zorica
Tel.: 0800/223 223
Budući da se konstantno želimo razvijati, rado bismo čuli povratnu informaciju o našoj Službi za potrošače putem ovog Link-a
Kupci su najzadovoljniji Kauflandom!
Dokazano!
Dokazano!
Kaufland Hrvatska k.d.
Vile Velebita 6 - 10040 Zagreb"
Vile Velebita 6 - 10040 Zagreb"
NAPOMENA: Ja sam Kauflandu Karlovac napisao zalbu 24.06.2017. Bili su obavezni u zakonskom roku od 2 tjedna da mi pismeno odgovore: Prvi odgovor koji sam dobio je ovaj gornji mail. Laz na laz, u navodu pisma stoji: "srdačno zahvaljujemo na Vašem javljanju od 02.08.2017."!
Vjerovatno im s epismom javio neko drugi taj dan pa su i to pobrkali. Ja sam podnio na propisanom obrascu zalbu trzisnoj inspekciji Ministarstva Gospodarstva te sad ocekujem od Trzisne inspekcije da postupa po zakonu te da sankcionira Kaufland.
Moj danasnji odgovor Kauflandu Hrvatska k.d. - 05.08.2017. Citiram moj Email:
"Postovane dame i gospodo,
Vi meni niste odgovor u propisanom roku od 2 tjedana uputili na moju zalbu vec sad. Od tada je proslo 6 tjedana.
Citiram odgovorkoji sam dobio od udruge za zastitu potrosaca:
"Poštovani g. Katić,
Vi ste se požalili Kauflandu koji Vam nije odgovorio.
Prema članku 10 Zakona o zaštiti potrošača morali su Vam odgovoriti u roku 15 dana od dana kada ste se požalili.
Predlažemo da ih radi neodgovaranja prijavute tržnim inspektorima
Ministarstvo gospodarstva - Uprava za inspekcijske poslove u gospodarstvu, Ulica grada Vukovara 78 , 10000 Zagreb -Tel: 01 610 9771 , 01 610 6111 (centrala) -E-mail: prijave@mingo.hr"
Ministarstvo gospodarstva - Uprava za inspekcijske poslove u gospodarstvu, Ulica grada Vukovara 78 , 10000 Zagreb -Tel: 01 610 9771 , 01 610 6111 (centrala) -E-mail: prijave@mingo.hr"
Ja sam prijedlog Udruge za zastitu potrosaca razmotrio i kako su mi oni predlozili prijavio sam Kaufland - Karlovac 31.07.2017
na propisanom obrascu Trzisnoj inspekciji Ministarstva gospodarstva.
Jucer sam dobio odgovor od Ureda Predsjednice gdje mi se takodjer savjetovalo da Vas prijavim Ministastvu gospodarstva.
Ovaj odgovor koji ste mi proslijedili sada, 4 tjedna nakon isteka
roke nije odgovor nego hrpa napisanih floskula. Vi u pismu tvrdite da
postoje cetiri table na kojima se jasno vidi da se racun mora na blagajni
potvrdit. Iako sam Vam ja u pismu poslao slike ulaza u garazu gdje je
jasno vidljivo da te table nema, vec postoji jedna mala tabla na kojoj
jedino pise da se prvih 90 minuta ne naplacuje, Vi mene Vasim odgovorom
vrijedjate i iznosite novu neistinu.
Da ste procitali pazljivo Zakon o zastiti potrosaca, ne bi meni
ostavljali odgovor na pultu, vec bi ga meni osobno uputili u navedenom
roku na moju citljivo napisanu Email adresu.
Kao sto se jasno vidi iz prilozene slike moje napisane zalbe koju
sam Vam poslao - moja je email adresa citko napisana. A da nije
citko napisana ne bi ni sada odgovorili na nju jer ja Vas odgovor ne bi
primio.
Ovim Vasim odgovorom me ponovo vrijedjate, sto Vam nikako ne moze
sluzit na cast. Vas odgovor je neprofesionalno napisan, obiluje lazima
iako ste dobili slike kako moje prijave tako i ulaza u sam objekt
Kauflanda.
Ako Ministastvo Gospodarstva ne pokrene postupak prema Vama ja cu i
Ministarstvo gospodarstva i Vas prijaviit Udrugama za zastitu potrosaca
pri Europskoj Uniji te Europskoj Komisiji.
Pozdrav iz Stuttgarta.
Drazen Katic"
PREKO SLIJEDECEG LINKA MOZETE OD POCETKA PRATITI MOJU PRVU KORESPODENCIJU SA KAUFLANDOM HRVATSKA TE ODGOVORE KOJE SAM DOBIO OD UDRUGA ZA ZASTITU POTROSACA TE UREDA PREDSJEDNICE (napisano u komentarima):
Nema komentara:
Objavi komentar