petak, 18. kolovoza 2017.

PRIJETILE MI DELIJE NASRED MOJE DOMOVINE!


Danas sam putem facebook-a dobio prijetnju. Zalosno je to sto se radi o mome facebook prijatelju. Molim sve pripadnike "antihrvatskog pokreta", sve pripadnike "pete kolone" i sve nasljednike bivsih obavjestajnih sluzbi UDBE i KOS-a da napuste moju listu prijatelja i da ne trose moje vrijeme na njihovo izbacivanje.

Posto sam proveo Domovinski rat na prvoj liniji od 1991-1993 mozete pretpostaviti da sam osoba koja nije sklona ustrasivanju. Posto sam proveo jedan dio mog radnog vijeka u Hrvatskoj obavjestajnoj sluzbi SZUP-u mozete pretpostavit da znam koristiti informacije i imam njihov pristup.

Na sve fizicke prijetnje ako se pojave reagirat cu prijavom prije svega njemackom drzavnom odvjetnistvu, a potom Hrvatskoj policiji i javnom tuzitelju RH.

Drugovi i drugarice,

komunizam je padom berlinskog zida slomljen. Slomljene su obavjestajne sluzbe koje su se izivljavale 45 godina nad neduznim narodima Europe. U Njemackoj su Jugoslavenske obavjestajne sluzbe "likvidirale" neduzne Hrvastke patriote. U Italiji porodicu Sevo, a curica je imala samo 8 godina. Likvidacija jugoslavenskih obavjestajnih sluzbi je trajala punih 45 godina.
U Domovinskom ratu su ostaci Jugoslavenskih obavjestajnih sluzbi "likvidirale" hrvatske vitezove Barisica i Kraljevica.

Sve sto napisete u drustvenim mrezama "Internet ne zaboravlja". Sve ostaje pohranjeno na serveru za najmanje narednih 10 godina. Mozete vi postove brisati kolko hocete sa vaseg profila, sa servera ih moze ukloniti samo onaj tko posjeduje server.

Na svaku prijetnju u bilo kojem obliku koju primim biti ce nacinjene "kopija" i zabiljeske. One ce se ako bude potrebno iskoristiti za "prijavu drzavnim tuziocima obadviju zemalja" te ce se koristiti kao dokaz  na sudu. A sad postovana gospodo, ja sam spreman, jeste li spremni i vi?

ZAUVIJEK VJERNI DOMOVINI HRVATSKOJ

Drazen Katic


Marko Markovic, Citirana prijetnja u inbox,  facebook, 18.08.2017:
"Nastavis li pisati ovakve neistine, kakve pises zadnjih mjesec dana, blokirat cu ti pristup svim grupama koje kontroliram, a imaih - oko 185.000 clanova!"



Moj odgovor, citiram:
"Moze Marko Markovicu, pozivam se na Ustav Republike Hrvatske:

Članak 38.

(1) Jamči se sloboda mišljenja i izražavanja misli.

(2) Sloboda izražavanja misli obuhvaća osobito slobodu tiska i drugih sredstava priopćavanja, slobodu govora i javnog nastupa i slobodno osnivanje svih ustanova javnog priopćavanja.

(3) Zabranjuje se cenzura. Novinari imaju pravo na slobodu izvještavanja i pristupa informaciji.

(4) Jamči se pravo na pristup informacijama koje posjeduju tijela javne vlasti. Ograničenja prava na pristup informacijama moraju biti razmjerna naravi potrebe za ograničenjem u svakom pojedinom slučaju te nužna u slobodnom i demokratskom društvu, a propisuju se zakonom.

(5) Jamči se pravo na ispravak svakomu komu je javnom viješću povrijeđeno Ustavom i zakonom utvrđeno pravo."



 SKICA PARLAMENTARNOG PROGRAMA Nezavisne liste ZAUVIJEK VJERNI DOMOVINI za I. do X. izborne jedinice nalazi se POD LINKOM:
 


PARLAMENTARNI PROGRAM Nezavisne liste "ZAUVIJEK VJERNI DOMOVINI" za XI. IZBORNU JEDINICU (HRVATSKO ISELJENISTVO), ZA SLIJEDECE PARLAMENTANE IZBORE NALAZI SE POD SLIJEDECIM LINKOM:

http://drazenkatic.blogspot.de/2017/07/xi-izborna-jedinica-hrvatsko.html

Nema komentara:

Objavi komentar